diumenge, 11 de novembre del 2012

Eleccions... a la UB!!!

Aquest mes hi ha eleccions! Eleccions? És clar! I tu, a quin partit votaràs? Partit??? Mmmm, noooo, si jo parlava d'eleccions a la UB! I, sí, enmig de polèmiques sobre messianisme i Garcies, a la UB estem a punt de decidir qui serà el/la proper/a rector/a.

Per què m'he unit a l'equip de la Victòria Girona? Per diferents raons, de les quals avui tot just us en faré un tast.

Vull un equip rectoral que doni suport i treballi pensant en tots els membres de la UB (estudiants, PAS i PDI). Vull que la meva rectora lluiti per defensar la universitat pública, i que ho faci de manera clara i decidida. Vull que la meva rectora lluiti contra la precarització de tot el personal de la UB. Vull que no només no es pugin les taxes, sinó que es treballi seriosament en una política de beques que, a la llarga, serà la que pot ajudar a treure aquest país de la ruina.

D'altra banda, m'agrada participar en un equip que treballa com a tal. Aquesta experiència està augmentant el meu coneixement sobre la diversitat de la UB, però a més a més, gràcies al lideratge de la candidata, l'experiència és francament agradable.

La darrera (last but not least d'avui): estic farta d'aplicatius!!!!! I això no és cap comentari trivial: el temps que malbaratem engreixant la burrocràcia és caríssim. I, a més a més, ens destorba de les nostres tasques principals -ara parlo com a profe-: docència i recerca. Per cert... a qui li pot interessar tenir "immobilitzada" la universitat evitant que sigui el referent crític que la societat necessita? No, amics, la universitat ha de recuperar el lideratge en el canvi social i els aplicatius ineficaços són una gran manera d'evitar-ho.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada